Regulamin sklepu

§1. Informacje ogólne

1. Serwis www.yogala.pl jest własnością:

Eco-cars Sp. z o.o. NIP: 782-22-49-887 
ul.Forteczna 14a, 61-362 Poznań
www.yogala.pl, e-mail: pracownia@yogala.pl 

Konto bankowe serwisu www.yogala.pl jest kontem tej firmy. Wszelkie uwagi i reklamacje
prosimy kierować pod wyżej wymienione adresy.

2. Serwis www.yogala.pl jest internetowym sklepem usługowym, sprzedającym
ręcznie wykonane produkty z filcu. W obecnej chwili Serwis udostępnia Klientom
jedną metodę dokonywania płatności, tj. przelew na konto firmowe.

3. Klientem serwisu może być wyłącznie osoba pełnoletnia.

4. Serwis www.yogala.pl bierze odpowiedzialności za sprzedawane produkty.

§2. Zamówienia

1. Zamówienia należy składać przez sklep internetowy www.yogala.pl

2. W przypadku zamówienia spersonalizowanych produktów, należy kontaktować się
mailowo pracownia@yogala.pl Produkty indywidualne muszą być związane z
profilem i stylistyką naszej działalności. Czas realizacji zamówienia to dwa tygodnie.

3. Czas realizacji zamówienia dostępnego od ręki – 3 dni.

§3. Płatności

1. Dane konta bankowego:

53 1050 1520 1000 0090 8009 6929

2. Zamówienie zostanie zrealizowane w momencie, gdy pieniądze należne za
zamówienie znajdą się na koncie bankowym firmy Yogala i zostaną zaksięgowane.
Przelew prosimy dokonać po otrzymaniu odpowiedniej informacji wygenerowanej
poprzez sklep internetowy.

3. W tytule wpłaty prosimy zamieścić nr transakcji (zamówienia).

4. Każda wpłata dokonana na konto bankowe firmy Yogala jest dedykowana na
realizacje wyłącznie tej transakcji, której numer został wprowadzony jako tytuł.

5. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane
są za pośrednictwem Dotpay.pl

§4. Dostawy i koszty transportu

1. Produkty zakupione w naszym sklepie internetowym dostarczamy przy współpracy
Poczta Polska: 24 – 96 h
Poczta Polska: 15zł (na terenie kraju)

§5. Reklamacje

1. Reklamacje należy kierować na adres e-mail: pracownia@yogala.pl, Yogala
zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie
było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie

§6. Zwrot towaru

1. W przypadku rezygnacji z zamówionego produktu należy odesłać go w ciągu 14 dni
od jego otrzymania, pod adres: Eco-cars Sp. z o.o. ul. Forteczna 14a, 61-362
Poznań. Przesyłki zwrotne wysłane za pobraniem nie będą odbierane. Do
zwracanego artykułu koniecznie należy dołączyć dowód zakupu, przed odesłaniem
towaru należy wysłać wiadomość z informacją na adres pracownia@yogala.pl
Zwrócone artykuły nie mogą posiadać śladów używania. Artykuły zwrócone
w późniejszym terminie nie będą przyjmowane.

2. Zwrot należności za zakupione artykuły zostanie zrealizowany przelewem na konto
bankowe. W związku z powyższym, prosimy o dokładne podanie nazwy właściciela
rachunku, banku oraz numeru rachunku bankowego na dokumencie zwrotu. Zwrot
gotówki za zwrócone pozycje nastąpi po odesłaniu podpisanej faktury korygującej.

§8. Ochrona danych osobowych

1. Serwis www.yogala.pl nie udostępnia danych identyfikacyjnych (osobowych,
adresowych, firmowych) Klientów. Dane Klientów, zawarte w historii kont serwisu
przy składaniu zamówienia, są wykorzystywane tylko w przypadku informowania
Państwa o promocjach, zmianach i nowościach w serwisie, zwrotu należności lub
reklamacji. Nie wykorzystujemy danych osobowych do żadnych innych celów, jak
również nie sprzedajemy ich ani nie udostępniamy osobom trzecim.